18 Eylül 2010 Cumartesi

Ölüme Be$ Dakka Kala Gel Desem GelirmisinP?


Ölüme 6 Saat vaR
Ve Ben onu bekLiyorum ..
Ölümü ..!
Ve birde eLimde kağıt ve kaLem ...
SevgiLime bir mektup bırakmak istiyorum
' Sevgilim ...
Bu sana son mektubum
Bir daha beni göremeyeceksin
Geriye ruhum kalıcak
Her aklına geldiğimde beni karşında göreceksin
Gözlerin yaş dolacak
Hıçkıra hıçkıra ağlıyacaksın
İçin acıcak
Canın yanıcak
Özlem çekiceksin .... Keşke diyip Hayata söveceksin
Hayata olan nefretini kusucaksın
Bu mektubu eline aldığında bile ellerin titreyecek
Yaşların yazılarımı silecek
Ve sonra düşüneceksin ?? Benim neden öLdüğümü ?!!!..
İnan sevgilim bu senin suçun değil
Karanlığa bir borcum var ondandır
Sen böyle düşün oLur mu canım sevgilim
Ama unutma bende seni Çok seviyorum
Belkide bensiz yaşaman sana çok ama çok zor gelecek
Çok acı çekeceksin...
O zaman sevgilim


öLümE bEş DaKiKa KaLa GeL dEsEm GeLiR mİsİn ???

Hiç yorum yok: